منتديات شباب فري كوول
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدى
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدى
منتديات شباب فري كوول
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدى
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدى
منتديات شباب فري كوول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات شباب فري كوول

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» شو رأيكم بالناس الي بتكتب الانجليزي معرب
حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 03, 2013 12:02 pm من طرف عبد الكريم

» حلل شخصيتك من خلال تاريخ ميلادك
حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 03, 2013 11:56 am من طرف عبد الكريم

» نوال شابة كويتية تزوجت 76 رجلا تتحدث عن مغامراتها
حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه I_icon_minitimeالسبت مارس 30, 2013 2:14 pm من طرف SILVER MOON

» نعم لاستمرار الزناخه
حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه I_icon_minitimeالسبت مارس 30, 2013 2:11 pm من طرف SILVER MOON

» نكت ع كيف كيفكم!!!!
حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه I_icon_minitimeالسبت مارس 30, 2013 2:08 pm من طرف SILVER MOON

» الرجال لا يطمئنون على أنفسهم إذا تولت قيادة السيارة امرأة
حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه I_icon_minitimeالسبت مارس 30, 2013 2:06 pm من طرف SILVER MOON

» رسائل ترحيب للاعضاء الجدد
حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 01, 2012 2:25 pm من طرف solo le roi miko

» حصريا طريقه اضافة اشخاص بدون انتظار موافقتهم على الفيس بوك (مجربه)
حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 07, 2012 8:31 pm من طرف loulwa

» الربح الفوري من الاموال على النت
حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه I_icon_minitimeالأحد يناير 08, 2012 3:19 pm من طرف jojo

» انا عضو جديد واتمنا انك ترحب فيني في هاذا المنتدى
حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 27, 2011 3:03 pm من طرف الزعيم

حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
رانيا الدلوعة
عضو نشيط كوول
عضو نشيط كوول
رانيا الدلوعة

السٌّمعَة الشخصيه للعضو : 0
المزاج : كووووووووووول

حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Empty
مُساهمةموضوع: حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه   حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 20, 2009 4:55 pm

اقرؤوا الحوار من "طقطق لسلام عليكم"

اثنين مصريين سمعهم ثقيل جداً واقفين على محطة الاتوبيس ودار بينهم الحوار التالي

الأول : الاتوبيس ده بيروح مــصر الجديدة؟

الثاني : على الحديدة !!... ليه انت طالب احسان ؟حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه 4e

الأول : بذرة الكتان !! لا ..دي تلاقيها عند العطارحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الثاني : جزار!! اه ..قوللي كده .. عايز تشتري لحمةحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الأول : معك حق.. الدنيا زحمة ..علشان ده ميعاد خروج الموظفينحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الثاني : نور الدين !! لا والله .. ماعرفوهشحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الأول : ما بتشربوش!! ليه ..كفا الله الشرحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الثاني : رأس البر !!! ..ده مــصيف هاديحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الأول .: عايز تركب للمعادي... دي منطقة جميلةحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الثاني : بليلة !! انت شكلك كده جعانحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الأول : عيان!!! أي والله .انت باين عليك عيان ..طيب ما تروح للدكتورحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الثاني: الحنطور!! ده احسن من الأتوبيس ، وبيوصلني لحد البابحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon
ههههههههههههههههههههههههه

الأول : هبــــاب !!! وانا اللي كنت فاكرك محترمحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الثاني : اتخـرم !! هو مين ؟؟ ههههههههههههههههحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الأول : عاوز اسـبرين ! ليه انت عندك صداع ؟حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الثاني : قراع !!! ينهار اسود . ده مرض خطيرحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الأول : فطير !!! لا والله مش عايز. وبعدين مش بأحب الفطير. تقيل على المعدة وتمنه غاليحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الثاني: خالي !!! انت تعرف خالي ؟ ده راجل كبير في السنحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الأول : الجن !!! نهارك مش فايت ..انت عليك عفريت .!؟حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الثاني : لا والله ..ممعاييش.. انت عايز الكبريت ليه ؟ عايز تولع؟حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon74

الأول : أدلع !!! أدلع عليك انت!؟ انت ما تملاش عنياحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon12

الثاني : يقبضوا عليا !! ليه !؟حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه 5

الأول : انت غريب يا راجل انت..شكلك شحات ، ( يدفعه من القميص) روح اشتغل شغلة تاكل منها عيشحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الثاني : خيش !!! والله ده صوف انجليزيحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الأول: بنتك زيزي !!! ربنا يخلي...حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الثاني : أنتاج محلي !!!! ده مستورد هههههههههههههههههههحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

يمر شاويش ... يلفت انتباه الحوار، : بتعمل ايه يا جدع منك له!!!حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الاتنين: ايوة يا شاويش ...احنا مستنين الأتوبيسحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon

الشاويش :جواسيس !!!! نهاركم مش فايت ....قدامي على القسم بسرعةحوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Icon
الزعيم

۞  صاحب الموقع ۞
۞  صاحب الموقع ۞
الزعيم

السٌّمعَة الشخصيه للعضو : 4
المزاج : so sad

حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه   حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 20, 2009 5:25 pm

هههههههههههههههههههههه
مشكوره اخت رانا على الموضوع المضحك
https://beboo.ahladalil.com

حوار بين رجلين مصريين لا يسمعان جيدا مضحك هههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» صور روعه (التوك توك)هههههههه
» كسر ساق الممثله السوريه جمانه مراد في عمان هههههههه
» اعرف اسمك بالياباني شي مضحك
» حوار جميل مع متزوووج
» (( حوار بين طالبين في الامتحان .......... ))